Zoek
Sluit dit zoekvak.

Tarieven

TARIEVEN

De Branchevereniging staat voor u klaar. Wij kunnen verschillende activiteiten voor uw gemeente organiseren. Denk bijvoorbeeld aan een voorlichtingsavond, een pilot waarbij inwoners wasbare luiers gaan uitproberen, of het ontwerpen van informatie-flyers. Heb je vragen?

Hoe werkt onze hulp inroepen?

Heeft u interesse in een samenwerking, neem dan contact op via ons contactformulier. Hierna volgt een eerste gesprek, waarin wij uw wensen inventariseren. Dit gesprek is kosteloos. Vervolgens maken wij obv uw wensen een voorstel en stellen een offerte op. Afhankelijk van het de omvang van het project zal de totaalprijs verschillen. Wij rekenen een uurtarief van €80,- ex BTW.

Bekijk verder op deze pagina een voorbeeld van onze hulp.

Zo helpt de BVWL jouw gemeente

Basispakket

Gemeente voert zelf uit

Assistentiepakket

Coördinator vanuit BVWL

Totaalpakket

Wij nemen alles uit handen
  • Wij organsieren alles
  • Activatie betrokkenen

Eigen wens

Jouw wensen waarmaken
  • Alles is mogelijk
CUSTOM

Met wasbare luiers bespaar je

Luiers per kind
% van het restafval
kilo luiers per jaar

Voorbeeld

Een gemeente zou graag het aandeel wegwerpluiers in hun restafvalstroom willen verminderen. Maar hoe ze dat voor elkaar moeten krijgen, vinden ze erg lastig om uit te werken. De ambtenaren weten van het bestaan van wasbare luiers, maar ze hebben zelf geen verstand van het product, dus dat maakt het moeilijk om het uit te rollen. Vandaar dat ze contact opnemen met de Branchevereniging Wasbare Luiers, voor een marktonafhankelijk advies.

In een eerste gesprek tussen 2 van de branche-leden en gemeente-ambtenaren worden de wensen en mogelijkheden besproken. Uiteindelijk wordt er besloten om een informatie-avond te gaan organiseren in de gemeente, in samenwerking met een aantal lokale verloskundigen en met bewoners die al wasbare luiers gebruiken. Daarnaast besluit de gemeente om bij geboorte-aangifte informatie te verstrekken over wasbare luiers, met daarbij als leuke gadget één wasbare luier, in de kleuren van het gemeente-logo.

Pakketaanvraag

Goede informatie is het beste om de berg restafval te reduceren. Vul het formulier in en wij nemen contact met je op.

Over wasbare luiers