Zoek
Sluit dit zoekvak.

Zorgprofessionals

Als zorgprofessional heeft u een belangrijke taak in de voorlichting van (aanstaande) ouders. Op deze pagina vindt u informatie over wasbare luiers, zodat u goed geïnformeerd uw cliënten kunt voorlichten.

Zorgprofessionals

Informatie voor zorgprofessionals

Voor elke zorgprofessional hebben wij informatie op maat. Daarnaast heeft de Branchevereniging een neutrale folder beschikbaar die uitgedeeld kan worden in uw praktijk of bij uw bureau.

In welke branche bent u werkzaam?

Steeds meer gezinnen willen na de geboorte wasbare luiers gebruiken. Vaak ontbreekt de kennis bij de kraamverzorgende over het gebruik van deze luiers. Hier vindt u uitgebreide informatie voor de consument. Wij kunnen uw kraamzorginstantie begeleiden door het geven van webinars en flyers.
Als verloskundige heeft u het eerste contact met aanstaande ouders. Hier vindt u uitgebreide informatie voor de consument. Heeft u in uw praktijk behoefte aan informatiefolders of samples? De Branchevereniging denkt graag met u mee.
Steeds vaker nemen ouders hun kindje in een wasbare luier mee naar het consultatiebureau. Of krijgt u als CJG vragen over duurzaam luiergebruik? Hier vindt u uitgebreide informatie voor uw cliënten. Heeft uw locatie behoefte aan meer informatie rondom wasbare luiers? Neem dan contact met ons op via onderstaande knop.

Met wasbare luiers bespaar je

Luiers per kind
% van het restafval
kilo luiers per jaar

Waar koop je wasbare luiers?

Bij de winkels die lid zijn van de Branchevereniging Wasbare Luiers! Ben je ook ondernemer en actief met wasbare luiers? Word lid van de BVWL en maak deel uit van een netwerk vol met betrokken ondernemers. Benieuwd? Lees alles op de pagina ‘lid worden‘.

MEER WETEN?

Op deze website hebben wij alle essentiële informatie over wasbare luiers gebundeld. Klik op een onderdeel, lees alles en… kom je er dan toch niet helemaal uit? Klik dan door naar één van de gave winkels die de luiers verkopen voor persoonlijk advies.

Over wasbare luiers