Zoek
Sluit dit zoekvak.

Lid worden van de branchevereniging voor wasbare luiers

Door lid te worden van de Branchevereniging voor Wasbare Luiers (BVWL) sta je als ondernemer niet alleen. Je sluit je aan bij een groot netwerk van kennis en contacten. De BVWL vertegenwoordigt een groot deel van de wasbareluierbranche in Nederland en kan daardoor de collectieve belangen optimaal behartigen.

Lid worden BVWL

Door lid te worden van de Branchevereniging voor Wasbare Luiers (BVWL) sta je als ondernemer niet alleen. Je sluit je aan bij een groot netwerk van kennis en contacten. De BVWL vertegenwoordigt een groot deel van de wasbareluier-branche in Nederland en kan daardoor de collectieve belangen optimaal behartigen.

Waarom lid worden van de BVWL?

Door lid te worden van de BVWL sta je als ondernemer niet alleen. Je sluit je aan bij een groot netwerk van kennis en contacten. De BVWL vertegenwoordigt een groot deel van de wasbareluierbranche in Nederland en kan daardoor de collectieve belangen optimaal behartigen.

Lid worden van de BVWL biedt:

• Toegang tot vaktechnische informatie
  • Toegang tot het belangrijkste netwerk van de wasbare luierbranche
  • Klankbord en advies van collega’s in de branche
  • Belangenbehartiging bij onze doelgroepen ((semi-)overheden, zorgprofessionals en KDV)
  • Een gemeenschappelijke stem naar buiten (media, doelgroepen, consument)
  • Deelname aan consumentenbeurzen
  • Gebruik mogen maken van ons logo

Aanmelden als lid

Als je lid wilt worden, kun je je schriftelijk bij ons aanmelden via info@brancheverenigingwasbareluiers.nl.

Wij ontvangen graag de volgende gegevens van je:

• een recent uittreksel uit het Handelsregister van de Kamer van Koophandel
  • een omschrijving van je activiteiten in Nederland

Na ontvangst van deze gegevens maken wij graag een afspraak voor een persoonlijke kennismaking met jou en je onderneming.

Opzeggen lidmaatschap

Opzegging van het lidmaatschap door het lid of door de Vereniging kan slechts geschieden tegen het einde van een boekjaar en met inachtneming van een opzeggingstermijn van vier weken.

Meer informatie

Heb je vragen of wil je aanvullende informatie? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Waar koop je wasbare luiers?

Bij de winkels die lid zijn van de Branchevereniging Wasbare Luiers! Ben je ook ondernemer en actief met wasbare luiers? Word lid van de BVWL en maak deel uit van een netwerk vol met betrokken ondernemers. Benieuwd? Lees alles op de pagina ‘lid worden‘.

Lid worden van de BVWL

Als lid van de BVWL maak je deel uit van een hecht netwerk van betrokken ondernemers. Vul het formulier in en wij nemen contact met je op.

Let op: Wij hebben een uitreksel van het handelsregister nodig (stap 3).

Over wasbare luiers