MEDIA

Journalisten | Beurzen

Ben je journalist of zoek je voor een beurs, lezing of markt informatie/beelden? Op deze website kan je alles vinden inclusief onze rechtenvrije beeldbank! Plaats je iets op sociale media? Tag ons dan even! Heb je vragen?

MEDIA

Beeldbank

U wilt natuurlijk mooie foto’s van wasbare luiers in actie plaatsen bij uw artikel. De Branchevereniging heeft een beeldbank met rechtenvrije foto’s voor u samengesteld. Doe hier uw voordeel mee!

Wat vind ik op de BVWL beeldbak?

De volgende type foto’s zijn beschikbaar:

• Super vrolijke schattige baby’s
  • Foto’s en logo van de BVWL zelf
  • Lifestyle foto’s met wasbare luiers
  • Productfoto’s van wasbare luiers en accessoires

Voorbeelden

Let op! De volledige foto’s zijn beschikbaar op de beeldbank, deze zijn bijgesneden om de website snel te houden.

Met wasbare luiers bespaar je

Luiers per kind
% van het restafval
kilo luiers per jaar

Beurzen, markten & lezingen

De branchevereniging verzorgt graag een presentatie of informatieve kraam op uw evenement. Neem contact op.